Monday, December 29, 2008

Berenti r~



Brape minggu lepas aku ade bace psl kes Pierre (Lagi). Bile aku bace 2 aku rase cam kambeng.. Timbul plak rase ksian kat mamat 2..Bayangkan klu kite kat tempat dier, sure akan rase tensyen macam yang dier rase. Mane taknyer bertubi2 kna attack dr pelbagai pihak. Now aku memang menyesal sebab bagi maklumat dekat brader zubir BH 2, aku igtkan bleh r kenakan si hantu buncit 2, rupenyer yang paling teruk kena is Pierre. Seriusli aku mnyesal. Aku igt dpt r dengan info2 and desakan media Pierre akan tsedar and jauhkan diri dari hantu buncit 2, tp lain jadinyer. Aku harap skang citer psl dier dah reda, so dat dier bleh fokus dah skang. sbb bg aku, antara banyak2 pngarah, dier la yg paling berbakat bagi aku,klu nk dbandingkan dengan pngarah2 lain yg baru nk meningkat naik terutamanya Azizi(dalam antoo fighter r, cite dier yg lain aku xnk komen). Papepon, even kau mungkin xbace blog ni bro, aku juz nk mintak maaf tapi sasaran sebenar mmg bkn kau.. :(

No comments: